1 Nisan 2014 Salı

Bir daha sayın, hatta bir daha....

Sayın YSK yetkilileri, 

Bir vatandaş olarak sizlerden isteğim, sorun olduğu düşünülen tüm sandıkları bir kere daha saymanız ve  hatta bunu hukuken uygunsa canlı yayınlarda yapmanızı istiyorum. Kimsenin aklında bir tane bile soru işareti kalmamalı. Gerekiyorsa YSK'ya itiraz süresi makul sürelerde uzasın istiyorum. Yeter ki hak eden hak ettiği yere otursun. Yeter ki ülkem insanı devletinin kurumlarına güveni sarsılmasın.Yeter ki  Türkiye Devleti Kurumlarına karşı yapılan bu güvensizlik oluşturma işi bu kurumda bari işlemesin. 



Her sandık başında iktidar ve muhalefet partilerinden en az iki partili ve çok sayıda gözetmenlerin olduğunu, ıslak imzalı işlem yapıldığını ve bu ıslak imzalı sayım sonuçlarının parti sandık başı yetkilisi ile  paylaştığını hepimiz biliyoruz. Bu sonuçlar sayım bitiminde anında parti merkezlerine iletildi. İşte tam bu arada hile hurda yapacak bir durum olma ihtimali yok gibi. İtiraz edilen sandıklardaki bu ıslak imzalı sayım sonuçları, YSK ve partiler arasında karşılaştırılabilir durumdadır. Durumun tarafaları fazla ve kaynakları ortak olduğu için bu işin kontrolü bu şekilde daha kolay ve hızlı olacaktır. Neticede sandıkta özenle birkaç kere sayım yapıldı ve bu işlem tüm partilerin ve gözlemcilerin gözetiminde oldu. Eğer partiler kendi elemanlarına ya da sonuçlara güvenmiyorlarsa bu durumda o sandıklar bir kez daha her kesin gözü önünde sayılsın. Bitsin şu şaibe zırvası sonra ne olacaksa olsun. Ben ülkeme, ülkemin insanına hangi partiye oy verdiğini gözetmeden güveniyorum. Ben halkıma, halklarımın gücüne ve ülkemin tüm kurumlarına güveniyorum. 

Adalet ve hukuk bir ülkede herkese eşit mesafede olmalı. Ve adaletin sağlanması için herkes aynı güçte çaba sarf etmeli...

Saygılarımla
   

Hiç yorum yok: